logo
duminică, 24 martie 2019


Categorii

Billboard 200 | Rapperul A Boogie Wit da Hoodie a revenit pe primul loc cu albumul „Hoodie SZN”

Rapperul A Boogie Wit da Hoodie a revenit pe primul loc în topul Billbard 200, cu „Hoodie SZN”, înregistrând astfel a treia săptămână neconsecutivă în fruntea clasamentului.

Albumul „Hoodie SZN”, care a debutat în top în urmă cu şapte săptămâni, a urcat două locuri, după ce a fost vândut în 47.000 de unităţi în săptămâna încheiată pe 7 februarie, potrivit Nielsen Music. Discul a mai condus clasamentul în ianuarie.

O urcare importantă în top a înregistrat-o rapperul 21 Savage, după ce s-a aflat în centrul atenţiei în urma arestării lui de către Serviciul de Imigraţie al SUA. Peste 400.000 de oameni au semnat pentru eliberarea lui, susţinută de mai mulţi artişti. Albumul „I Am > I Was” a urcat şase locuri, până pe doi, cu 40.000 de unităţi vândute în a şaptea săptămână de la lansare. Rapperul de origine britanică a petrecut cu acest album două locuri în fruntea topului, în luna ianuarie.

„Future Hndrxx Presents: The WIZRD” al rapperului Future a coborât un loc, până pe trei, în a treia săptămână de la lansare, când a fost vândut în mai puţin de 40.000 de unităţi.

Travis Scott şi „Astroworld” au urcat cinci locuri, până pe patru, cu 38.000 de unităţi vândute în a 27-a săptămână de top, iar Lady Gaga şi Bradley Cooper au coborât un loc cu „A Star is Born”, până pe cinci, după ce a fost vândut în 38.000 de unităţi în a 18-a săptămână.

Albumul „beerbongs & bentleys” al lui Post Malone s-a menţinut pe poziţia a şasea, după ce în a 41-a săptămână a fost vândut în 36.000 de unităţi.

Meek Mill şi „Championships” şi-au păstrat locul, al şaptelea, după ce a fost vândut în 35.000 de unităţi în a zecea săptămână.

„Scorpion” al lui Drake a revenit în top 10, urcând de la 11 până pe 8, după ce a fost vândut în 34.000 de unităţi în a 32-a săptămână de top, iar coloana sonoră „Spider-Man: Into the Spider-Verse” a urcat un loc, până pe nouă, cu 31.000 de unităţi vândute în a opta săptămână.

Pe locul al zecelea s-au clasat Kodak Black şi „Dying to Live”, în urcare trei locuri, cu 26.000 de unităţi vândute în a opta săptămână de la lansare.

Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multi-metric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de descărcări sunt egale cu un album).

14 feb 10:09
Comentarii
Ultimele Știri
EntertainmentCum se prepară baclavaua cu nuci, fistic şi miere

Desert turcesc, baclavaua este considerată una dintre cele mai cunoscute prăjituri ale Orientului. Nu trebuie să mergeţi...

PoliticReacţia Comisiei Europene după anunţul Vioricăi Dăncilă priv...

După ce premierul Viorica Dăncilă a anunţat că Ambasada României din Israel va fi mutată de la Tel Aviv la Ierusalim, ex...

SocialAlertă meteo: Temperaturile scad semnificativ

După ce vremea ne-a răsfăţat în ultimele zile cu soare şi temperaturi ridicate, de săptămâna aceasta va deveni capricioa...

SocialAccident grav la intrare în Orşova. Trei copii au ajuns la s...

Două autoturisme s-au ciocnit duminică seară pe DN 6, la intrarea în municipiul Orşova. În urma impactului, trei copii a...

EntertainmentCât a costat cel mai ieftin bilet de avion cumpărat anul tre...

Deşi românii îşi cumpără biletele de avion în medie cu 28 de zile înainte de călătorie, peste 35% dintre români preferă ...

EvenimentUn oficial palestinian cere UE să acţioneze după anunţul Vio...

„Cerem UE să acţioneze în privinţa acestei decizii, care încalcă politici europene consacrate. Vom discuta acest subiect...

EntertainmentCe este vaza abundenţei şi cum îţi poate aduce noroc la bani...

Vaza abundenţei este, conform tehnicilor feng shui, una dintre cele mai folosite şi benefice moduri de a atrage prosperi...

PoliticPSD validează mâine lista pentru europarlamentare. Cine desc...

Comitetul Executiv Naţional (CEx) al Partidului Social Democrat se reuneşte luni, 25 martie, de la ora 12.30. La finalul...

EntertainmentMel B a dezvăluit că a avut o aventură cu colega ei de trupă...

Mel B (43 de ani) a declarat în timpul filmărilor pentru show-ul TV „Piers Morgan's Life Stories“ că a avut o aventură c...

DESPRE NOI

TRACKNEWS este un proiect internațional care-și propune să promoveze valorile europene, luptând împotriva fake news-urilor și a derapajelor de la normele democrației și ale bunului simț. Proiectul implică o platformă online, care include mai multe TRACKNEWS-uri (TRACKNEWS UK, TRACKNEWS Switzerland).

Plecând de la agregare, în ideea de a oferi cititorilor noștri cele mai importante news-uri ale zile, platforma va avea conținut propriu, cu respectarea strictă a deontologiei jurnalistice. Tocmai în acest sens, echipa este formată din jurnaliști tineri, "open mind", entuziaști și cu un dezvoltat spirit civic. Nu facem politică și suntem fericiți că investiția în proiect nu este una mioritică, astfel ca nu există niciun parti pris.

Nu suntem adepții "BREAKING NEWS" și nici nu vom publica știri "la grămadă". Vrem să vă oferim subiecte de autor și știri relevante, susținute de imagini de calitate. Nu vom promova niciodată așa zisele VIP-uri care împanzesc tabloidele și televiziunile. La fel, nu vrem milioane de accesări. Vrem să fim interactivi cu cititorii noștri, astfel ca TRACKNEWS să fie locul vostru în care să găsiți ceea ce vreți să citiți, să ne ajutați și să ne corectați atunci când vom greși. Pentru că, da, probabil vom face și greșeli, dar, sperăm noi, vor fi greșeli de formă și nu de fond.

Pentru a ne ajuta, lăuda și critica, ne puteți scrie pe [email protected].