logo
sâmbătă, 23 februarie 2019


Categorii

Șoferii corpolenți nu încap în noile autobuze Otokar

Șoferiii corpolenți de la Societatea de Transport București nu au loc în unele autobuze cumpărate de Primăria Capitalei de la Asocierea Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi. S-a încercat mutarea scaunului mai în spate, însă nu se mai vede bine în oglinzi, au declarat mai multe surse din STB, sub protecția anonimatului. Reprezentanții Primăriei Capitalei au confirmat existența problemei și spun că acestea vor fi rezolvată pe cheltuiala producătorului.

Pe lângă problema cu ajustarea scaunului, ne-au mai fost semnalate următoarele probleme: nu sunt prevăzute custopuri în spate, partea de sus.Acestea sunt doar jos, vizibilitatea fiind mai redusă;

nu au acel buton de oprire a autobuzului atunci când acesta stă la stop, apoi pornire cu accelerația, așa cum au autobuzele vechi;

autobuzele nu au manetă retarder la volan;

„În legătură cu aspectele semnalate, vă informăm că toate solicitările Societății de Transport București, referitoarele la noile autobuze OTOKAR sunt operate, fără costuri suplimentare, de către producător, astfel încât acestea să răspundă întocmai nevoilor transportului public din București. Astfel, vă comunicăm că toate autobuzele vor fi dotate cu funcția "BUS&STOP" prin montarea întrerupătorului la bord, ia poziția scaunului la conducătorul auto a fost deja ajustată, conform cu solicitarea STB. De asemenea, toate autobuzele vor fi dotate cu manetă retarder la volan, suplimentar funcției retarder asigurată prin pedala de frână. În ceea ce privește vizibilitatea în oglinzi și stopurile spate, acestea sunt conforme cu regulamentele ECE-ONU și omologarea RAR”(Primăria Capitalei)

Primele 20 de autobuze din cele 400 care urmează să fie achiziționate de Primăria Capitalei de la asocierea OtokarOtomotiv ve Savunma Sanayi au ajuns în București, la autobaza Titan, pe 31 octombrie.

Conform graficului, până la sfârșitul anului vor fi livrate alte 80 de unități, iar anul viitor restul de 300.

"Mă bucur să îi anunț pe bucureșteni că primele autobuze noi, ultramoderne, au ajuns în Capitală. Sunt autobuze dotate cu aer condiționat, cu sistem de taxare inteligent, sunt accesibilizate pentru toate categoriile de pasageri și beneficiază de supraveghere video atât în interior cât și în exterior. Tehnologia GPS instalată permite localizarea în trafic și furnizarea către călători a informațiilor legate de timpii de așteptare în stație și de parcurgere a traseului", a declarat primarul Gabriela Firea la vremea respectivă.

Reamintim faptul că în luna iunie a acestui an, primarul general, Gabriela Firea, a semnat împreună cu managerul general al Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi, Serdar Gorguc, contractul prin care Primăria Capitalei achiziționează 400 de autobuze noi Euro 6.

Valoarea tranzacției este 100 milioane euro plus TVA. Autobuzele sunt de trei tipuri în funcție de traseele pe care vor circula:

- 50 autobuze de 10,7 m

- 320 de autobuze de 12 m

- 30 de autobuze articulate de 18 m.

22 noi 00:00
Comentarii
Ultimele Știri
SocialAlte 58 de cazuri nou confirmate de rujeolă au fost raportat...

Alte 58 de cazuri nou confirmate de rujeolă au fost raportate în ultima săptămână, în Bucureşti şi în nouă judeţe. Cele ...

SocialSoluţia naturistă pentru dermatită, cu ulm, stejar alb şi tă...

Dermatita, inflamaţia pielii provocată de agenţi externi, nu reprezintă o ameninţare pentru viaţă şi nici nu este contag...

SocialCe s-a întâmplat cu diaconiţele, femeile din clerul inferior...

Conform teologilor, diaconiţele erau slujitoare ale Bisericii. În primele secole creştine, ele făceau parte din clerul i...

SocialCum se poate scădea drastic consumul de carburant la maşină....

Consumul de combustibil la o maşină depinde şi de stilul de condus. Un stil mai agresiv poate să determine un consum mai...

SocialTragedia cercetătoarei care a murit după o discuţie cu Nicol...

Reputat cercetător în domeniul biologiei, supranumită Vraciul plantelor, cu un doctorat obţinut în SUA, Alice Săvulescu,...

SocialCum a construit Carol I un spital modern după o partidă de v...

Spitalul de la Năruja, judeţul Vrancea, a fost construit doar într-un singur an, fiind pentru acele timpuri cel mai mode...

SocialCe băuturi şi cocktailuri sunt scăzute în calorii şi pe care...

Băuturile alcoolice nu reprezintă cel mai sănătos mod de a trăi. De fapt, un studiu realizat anul trecut arată că alcool...

SocialSecretele celui mai mare seducător din istorie. Cinci trucur...

Giacomo Casanova este cel mai renumit seducător al istoriei. Se spune că a avut peste 132 de amante şi că nu exista feme...

PoliticNoul ministru al Dezvoltării Daniel Suciu apără „tehnic” mod...

Noul ministru al Dezvoltării Regionale, Daniel Suciu, care a depus vineri jurământul, a vorbit la Digi24 despre programu...

DESPRE NOI

TRACKNEWS este un proiect internațional care-și propune să promoveze valorile europene, luptând împotriva fake news-urilor și a derapajelor de la normele democrației și ale bunului simț. Proiectul implică o platformă online, care include mai multe TRACKNEWS-uri (TRACKNEWS UK, TRACKNEWS Switzerland).

Plecând de la agregare, în ideea de a oferi cititorilor noștri cele mai importante news-uri ale zile, platforma va avea conținut propriu, cu respectarea strictă a deontologiei jurnalistice. Tocmai în acest sens, echipa este formată din jurnaliști tineri, "open mind", entuziaști și cu un dezvoltat spirit civic. Nu facem politică și suntem fericiți că investiția în proiect nu este una mioritică, astfel ca nu există niciun parti pris.

Nu suntem adepții "BREAKING NEWS" și nici nu vom publica știri "la grămadă". Vrem să vă oferim subiecte de autor și știri relevante, susținute de imagini de calitate. Nu vom promova niciodată așa zisele VIP-uri care împanzesc tabloidele și televiziunile. La fel, nu vrem milioane de accesări. Vrem să fim interactivi cu cititorii noștri, astfel ca TRACKNEWS să fie locul vostru în care să găsiți ceea ce vreți să citiți, să ne ajutați și să ne corectați atunci când vom greși. Pentru că, da, probabil vom face și greșeli, dar, sperăm noi, vor fi greșeli de formă și nu de fond.

Pentru a ne ajuta, lăuda și critica, ne puteți scrie pe [email protected].