logo
vineri, 24 mai 2019


Categorii

STUDIU: 6% dintre dintre clienţi sunt dezamăgiţi de lipsa de cunoştinţe a angajaţilor din magazinele operatorilor

Lipsa de cunoştinţe a angajaţilor din magazinele operatorilor de telefonie mobilă reprezintă o problemă pentru 6% dintre clienţi, iar 9% sunt nemulţumiţi de lipsa de politeţe a personalului, potrivit unui studiu efectuat de compania de cercetare 4Service Group în vara acestui an şi publicat marţi.

Totodată, aproape 75% dintre respondenţi au o părere bună şi foarte bună despre modul în care au fost trataţi de angajaţi, în condiţiile în care 40% dintre clienţii de telefonie mobilă iau contact în mod regulat cu magazinele operatorilor, potrivit studiului. În ceea ce priveşte competenţa angajaţilor, 50% dintre români pun această calitate pe primul loc în topul experienţelor din magazinele operatorilor.

”Vestea bună pentru operatori este că aproape un sfert dintre clienţii care le-au călcat în magazine au o părere excelentă despre cunoştinţele angajaţilor în materie de telefoane mobile, tablete, abonamente sau servicii de telecomunicaţii. Doar 6% dintre cei ce au răspuns la studiul efectuat de 4Service s-au declarat dezamăgiţi de lipsa de cunoştinţe a angajaţilor”, se arată în comunicat.

Totodată, unul din doi români are încredere în sfaturile date de consultanţii din magazine, iar jumătate a apreciat ajutorul dat în magazin pentru alegerea unui serviciu sau telefon mobil, în timp ce aproape un sfert dintre respondenţi a catalogat acest aspect drept excelent.

”În plus, clienţii operatorilor de telefonie mobilă apreciază şi entuziasmul cu care angajaţii magazinelor le-au captat interesul. Doar unul din 10 clienţi a avut de-a face cu un consultant apatic, în vreme ce 74% spun că entuziasmul este ridicat sau chiar excelent”, se arată în studiu.

Referitor la rapiditatea cu care le sunt rezolvate problemele în service, doar 46% dintre clienţi au catalogat-o drept acceptabilă, iar un client din 20 a declarat că este nevoit să aştepte foarte mult. Clienţii au atras însă atenţia că viteza scăzută de reacţie nu este cauzată neapărat de lipsa de competenţe a angajaţilor, ci mai degrabă de numărul redus al acestora, potrivit studiului. Totodată, mai mult de jumătate din clienţi au plecat din magazin fără să li se prezinte oferte sau produse mai bune, accesorii sau alte servicii.

”Chiar şi aşa, 29% dintre români sunt convinşi de materialele promoţionale pe care le citesc în magazin în timp ce îşi aşteaptă rândul. Aproape 23% dintre ei au remarcat atitudinea consultantului, în vreme ce doar 18% au apreciat gama variată de telefoane mobile”, se arată în comunicat.

La capitolul îmbunătăţiri pe care le pot aduce operatorii de telefonie mobilă în magazine, românii preferă să fie serviţi de angajaţi mai mulţi şi mai politicoşi, doar 7% dintre ei punând preţ pe varietatea telefoanelor mobile sau tabletelor expuse la vânzare, sau pe costurile acestora.

Studiul a fost efectuat de compania de market research 4Service Group în perioada iunie-august 2017, prin metoda interviurilor telefonice, pe un eşantion de 354 de respondenţi din mediul urban.

Principalii jucători pe piaţa de telefonie mobilă din România sunt Orange, Vodafone, Telekom şi Digi Mobil.

26 sep 14:53
Comentarii
Ultimele Știri
EntertainmentMet Gala 2019 | Kim Kardashian şi-a făcut apariţia „udă leoa...

Vedeta Kim Kardashian şi-a făcut apariţia într-o ţinută provocatoare la Gala Muzeului Metropolitin, cel mai aşteptat eve...

SocialUn nou caz de CREŞĂ a groazei: Două îngrijitoare ar fi agres...

Poliţiştii au început cercetările la o creşă din Năvodari, judeţul Constanţa, după ce două educatoare au fost acuzate de...

EntertainmentExtravaganţă sub privirile tuturor: Lady Gaga s-a dezbrăcăt ...

Cântăreaţa americană Lady Gaga a schimbat patru ţinute în 15 minute la ediţia de anul acesta a Met Gala de la New York, ...

SocialReferendum 2019. Opinia unui ONG: Întrebările sunt un simplu...

APADOR-CH, asociaţie pentru apărarea drepturilor omului, consideră că întrebările anunţate pentru referendumul din 26 ma...

SocialOm de afaceri din Braşov inclus în Topul Forbes, reţinut dup...

Un cunoscut om de afaceri din Braşov a fost reţinut de poliţişti, fiind suspectat că şi-a omorât bunica, anunţă Parchetu...

SocialUrgenţă medicală: Un tânăr cu arsuri grave, transportat în s...

O aeronavă C-27J Spartan a Forţelor Aeriene Române, configurată pentru misiuni de evacuare medicală, efectuează marţi o ...

SocialCaz medical, afectat de vremea rea. Ambulanţă blocată 15 ore...

O ambulanţă a rămas blocată 15 ore într-o localitate din Argeş, unde mersese la o femeie aflată în stop cardio-respirato...

PoliticLIVE Un nou judecător la CCR. Camera Deputaţilor alege ACUM ...

Comisia juridică a Camerei Deputaţilor a adoptat, marţi, raport favorabil pentru toţi cei trei candidaţi la funcţia de j...

SocialATP Madrid: Radu Albot i-a cedat în trei seturi lui Fernando...

Tenismanul moldovean Radu Albot, numărul 44 mondial, nu a reuşit să se califice în şaisprezecimile de finală ale turneul...

DESPRE NOI

TRACKNEWS este un proiect internațional care-și propune să promoveze valorile europene, luptând împotriva fake news-urilor și a derapajelor de la normele democrației și ale bunului simț. Proiectul implică o platformă online, care include mai multe TRACKNEWS-uri (TRACKNEWS UK, TRACKNEWS Switzerland).

Plecând de la agregare, în ideea de a oferi cititorilor noștri cele mai importante news-uri ale zile, platforma va avea conținut propriu, cu respectarea strictă a deontologiei jurnalistice. Tocmai în acest sens, echipa este formată din jurnaliști tineri, "open mind", entuziaști și cu un dezvoltat spirit civic. Nu facem politică și suntem fericiți că investiția în proiect nu este una mioritică, astfel ca nu există niciun parti pris.

Nu suntem adepții "BREAKING NEWS" și nici nu vom publica știri "la grămadă". Vrem să vă oferim subiecte de autor și știri relevante, susținute de imagini de calitate. Nu vom promova niciodată așa zisele VIP-uri care împanzesc tabloidele și televiziunile. La fel, nu vrem milioane de accesări. Vrem să fim interactivi cu cititorii noștri, astfel ca TRACKNEWS să fie locul vostru în care să găsiți ceea ce vreți să citiți, să ne ajutați și să ne corectați atunci când vom greși. Pentru că, da, probabil vom face și greșeli, dar, sperăm noi, vor fi greșeli de formă și nu de fond.

Pentru a ne ajuta, lăuda și critica, ne puteți scrie pe [email protected].