logo
luni, 15 octombrie 2018


Categorii

Vânzări record înregistrate de Renault și Dacia în primul trimestru

2,067 milioane de vehicule vândute la nivel mondial este numarul anunțat de grupul auto francez Renault, proprietarul Dacia, luni, ca cifra de vânzări în primul semestru, în creştere cu 9,8% în ritm anual, graţie revenirii pieţelor din Rusia şi America Latină, precum şi unei cereri solide în Europa, informează Reuters.

Grupul a precizat că mărcile Renault şi Dacia au stabilit fiecare un record de vânzări semestrial, 1,378 milioane pentru marca Renault şi 378.095 vehicule vândute la nivel global pentru marca Dacia.

În Europa, marca Dacia a înregistrat un record semestrial de vânzări, cu 281.225 vehicule înmatriculate (în creştere cu 14,6%) şi o cotă de piaţă record de 2,9% (în creştere cu 0,3 puncte). Această creştere se datorează performanţelor înregistrate de Sandero 2 şi noului Duster, care a înregistrat 63.900 de înmatriculări în şase luni.

Pe regiuni, vânzările din Europa au crescut cu 4,4% până la 1,07 milioane de unităţi în prima jumătate a anului, depăşind creşterea de 2,8% înregistrată la nivelul întregii pieţe auto. Ritmul de creştere a vânzărilor a depăşit 15% în regiunea Eurasia, care include Rusia, şi 18% în America Latină.

"Pentru al treilea an consecutiv, am stabilit un nou record de vânzări cu aproape 2,1 milioane vehicule vândute în primul semestru. În Europa, grupul continuă să câştige cote de piaţă iar la nivel internaţional înregistrăm performanţe foarte bune", a declarat directorul comercial de la grupul Renault, Thierry Koskas.

De asemenea, Renault şi-a îmbunătăţit previziunile pentru anul 2018, când piaţa auto mondială ar urma să înregistreze o creştere de 3%, faţă de un avans de 2,5% cât estima anterior. Piaţa europeană ar urma să crească cu 1,5%, faţă de 1% anterior. În acest context, grupul intenţionează să profite în 2018 de gama sa reînnoită recent, cu modele precum noul Duster, pentru a continua să-şi crească vânzările în toate regiunile.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană

Sursa: Agerpres

16 iul 00:00
Comentarii
Ultimele Știri
SocialPesta porcină se extinde ameninţător: 74 de focare în 14 loc...

Virusul moral face prăpăd în Bărăgan. Prefectul judeţului Călărşai, Geprge Iacob, a anunţat că în prezent, există 74 de ...

SocialSTUDIU România ocupă locul 44 în clasamentul mondial privind...

România ocupă locul 44 din 146 de ţări, fiind depăşită de toate celelalte state membre ale Uniunii Europene în clasament...

SocialIGPR: Peste 7.500 de amenzi, în valoare de 2,8 milioane de l...

Ieri, patrulele de poliţie au intervenit la peste 3.500 de evenimente, majoritatea sesizate prin 112. Poliţiştii au apli...

ExterneItalia: Matteo Salvini ordonă evacuarea imigranţilor dintr-u...

„Ruşine, asta nu e Italia“. Reacţia îi aparţine fostului premier italian Enrico Letta, care s-a declarat revoltat faţă d...

PoliticJocul la risc maxim şi mizele false în alegerile generale di...

Nu-mi place să dau sfaturi în alegeri. Deşi sunt consultant cu vechi state, implicat în numeroase proiecte în România şi...

PoliticCorespondenţă de la Roma. Klaus Iohannis se întâlneşte astăz...

Preşedintele Klaus Iohannis se va întâlni astăzi cu preşedintele Italiei, Sergio Mattarella, dar şi cu Giuseppe Conte, p...

SocialDacă nu e mult spus, am apus

S-a scris mult mai mult despre decît s-a votat la referendumul din 6-7 Octombrie. Purtată într-un decor gingaş, de abato...

EvenimentToader, despre modificările aduse de OUG: Creşte vechimea pe...

Ministrul Justiţiei, Tudorel Toader, a anunţat luni dimineaţă modificările pe care Ordonanţa de Urgenţă adoptată de Guve...

SocialVIDEO Imagini neobişnuite dintr-o carieră minieră din Gorj. ...

Un angajat al Complexului Energetic Oltenia (CEO) a filmat un fenomen neobişnuit care a avut loc în cariera Roşiuţa, din...

DESPRE NOI

TRACKNEWS este un proiect internațional care-și propune să promoveze valorile europene, luptând împotriva fake news-urilor și a derapajelor de la normele democrației și ale bunului simț. Proiectul implică o platformă online, care include mai multe TRACKNEWS-uri (TRACKNEWS UK, TRACKNEWS Switzerland).

Plecând de la agregare, în ideea de a oferi cititorilor noștri cele mai importante news-uri ale zile, platforma va avea conținut propriu, cu respectarea strictă a deontologiei jurnalistice. Tocmai în acest sens, echipa este formată din jurnaliști tineri, "open mind", entuziaști și cu un dezvoltat spirit civic. Nu facem politică și suntem fericiți că investiția în proiect nu este una mioritică, astfel ca nu există niciun parti pris.

Nu suntem adepții "BREAKING NEWS" și nici nu vom publica știri "la grămadă". Vrem să vă oferim subiecte de autor și știri relevante, susținute de imagini de calitate. Nu vom promova niciodată așa zisele VIP-uri care împanzesc tabloidele și televiziunile. La fel, nu vrem milioane de accesări. Vrem să fim interactivi cu cititorii noștri, astfel ca TRACKNEWS să fie locul vostru în care să găsiți ceea ce vreți să citiți, să ne ajutați și să ne corectați atunci când vom greși. Pentru că, da, probabil vom face și greșeli, dar, sperăm noi, vor fi greșeli de formă și nu de fond.

Pentru a ne ajuta, lăuda și critica, ne puteți scrie pe [email protected].